Предыдущее посещение: менее минуты назад Текущее время: 19 серп 2018, 09:40

Часовой пояс: UTC + 2 часа




 [ Повідомлень: 19 ] 
Теги:
Нет тегов
На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: програмування Ігор для Андроїд на Java в ANDROID STUDIO 2015
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Зміст:

 ! 
Розділ в стадії написання



 ! 
Термінологія- статті може не відповідати загально прийнятій, автор використовує терміни які на його думку найкраще підходять для розуміння, а не ті які використовують підручники перекладені з англійської

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: прорамування Ігор для Андроїд на Java
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Посилання:

- Андроїд Студія (англ)
Скрытый текст. Необходимо зарегистрироваться.

- довідник API Android (англ)
Скрытый текст. Необходимо зарегистрироваться.

-довідник Google APIs for Android (англ)
Скрытый текст. Необходимо зарегистрироваться.


-підручники програмування в Андроїд Студії (російською):
Скрытый текст. Необходимо зарегистрироваться.


- вікіпідручник по JAVA (українською)
Скрытый текст. Необходимо зарегистрироваться.


-покроковий підручник з розробки Джава гри в екліпс і портування її під андроїд(англ)
Скрытый текст. Необходимо зарегистрироваться.



Що почитати:

John Horton - Learning Java by Building Android Games - 2015

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: прорамування Ігор для Андроїд на Java
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Настройка проекту гри

Оптимальні вимоги до гри:
-гра повинна йти на мінімальній версії SDK щоб охопити якомога більше пристроїв -
* мінімальний SDK ставимо 2,3 API 10 100% пристроїв

-гра повинна встановлюватись на зовнішню карту пам'яті при можливості, для економії місця на внутрішньої пам'яті на слабих телефонах
* прописуємо в маніфесті android:installLocation="preferExternal"

Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: XML
<manifest xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android"
   android:installLocation="preferExternal"
   ... >


-гра повинна мати захист від блокування екрану пристрою при простої

-проект гри повинен мати стартову активність "MainActivity" з intent-filter яка буде запускати інші активності
- в activity в маніфесті повинна бути зафіксована орієнтація екрану портрет або ландшафт
* android:screenOrientation="portrait"

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: прорамування Ігор для Андроїд на Java
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
AndroidManifest.xml

Структура тегів маніфесту:

Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: XML
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
 
<manifest>
 
    <uses-permission />
    <permission />
    <permission-tree />
    <permission-group />
    <instrumentation />
    <uses-sdk />
    <uses-configuration />  
    <uses-feature />  
    <supports-screens />  
    <compatible-screens />  
    <supports-gl-texture />  
 
    <application>
 
        <activity>
            <intent-filter>
                <action />
                <category />
                <data />
            </intent-filter>
            <meta-data />
        </activity>
 
        <activity-alias>
            <intent-filter> . . . </intent-filter>
            <meta-data />
        </activity-alias>
 
        <service>
            <intent-filter> . . . </intent-filter>
            <meta-data/>
        </service>
 
        <receiver>
            <intent-filter> . . . </intent-filter>
            <meta-data />
        </receiver>
 
        <provider>
            <grant-uri-permission />
            <meta-data />
            <path-permission />
        </provider>
 
        <uses-library />
 
    </application>
 
</manifest>


Тег <manifest> : містить версію та ідентифікатор гри

Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: XML
<manifest xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android"
   package="com.example.helloworld"
   android:installLocation=["auto" | "internalOnly" | "preferExternal"] >
    android:versionCode="1"
    android:versionName="string"
    android:versionName="1.0" >
     ...
</manifest>


Тег <uses-permission> -містить дозволи на використання ресурсів системи
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: XML
<manifest>
      <uses-permission android:name="android.permission.INTERNET"/>
      <uses-permission android:name="android.permission.ACCESS_NETWORK_STATE"/>
        <uses-permission android:name="android.permission.******"/>
</manifest>



Тег <activity>
<activity> - створює "вікно" або "кімнату" в грі
якщо гра має декілька activity , вони всі повинні бути оголошені в маніфесті, головна активність повинна містити intent-filter
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: XML
<manifest>
   <application
        <activity
           android:name=".MainActivity"
           android:label="@string/app_name"
            android:theme="@android:style/Theme.NoTitleBar.Fullscreen" >
            <intent-filter>
                <action android:name="android.intent.action.MAIN" />

                <category android:name="android.intent.category.LAUNCHER" />
            </intent-filter>

        </activity>  
       <activity
           android:screenOrientation="portrait"
           android:name=".GameActivity"
           android:label="@string/title_activity_game"
           android:theme="@style/AppTheme.NoActionBar" />
   </application>
</manifest>

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: прорамування Ігор для Андроїд на Java
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Java синтаксис
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
//коментар

/*
блок
коментарів
*/


Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
//Змінні
int score = 0;
long millisecondsElapsed = 1406879842000;//1st Aug 2014 08:57:22
float gravity = 1.256;
double accurateGravity =1.256098;
boolean isAlive = true;
char playerInitial = 'C';
String playerName = "Charles Babbage";


Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
//Оператори
 hiScore = score;
 score = 100;
 score = aliensShot + wavesCleared;
 score = score+ 100;
 lives = lives - 1;
balance = income -outgoings;.
fairShare = numSweets / numChildren;
recycledValueOfBlock = originalValue / .9;.
answer = 10 * 10;
biggerAnswer = 10 * 10 * 10;.
myVariable++;    //  тотожний  myVariable = myVariable + 1;
myVariable--; // тотожний  myVariable = myVariable -1;
 


>> //логічні оператори

"==": *(10 == 9); вертає false чи true
"!": оператор NOT
"!=": не дорівнює
">="
"<="
"&&" оператор AND
"||" оператор OR

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: прорамування Ігор для Андроїд на Java
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Відладка коду:

вивести значення змінних в консоль "logcat"

Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
  int a = 10;
            String b = "Alan Turing";
            boolean c = true;

        Log.i("info", "a = " + a);
        Log.i("info", "b = " + b);
        Log.i("info", "c = " + c);
 

при запуску гри в емуляторі в консоль "android monitor>logcat"виведе:
>> I/info: a = 10
I/info: b = Alan Turing
I/info: c = true


в пошук консолі вбиваєм "i/info" щоб прибрати сторонню інфу

TODO
вивести текст в консоль "todo"
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
//todo щоб вивести текст в консоль   пишемо "//todo текст коментаря"

//todo  треба зробити те
//todo  треба зробити се

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: прорамування Ігор для Андроїд на Java
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Конфігурація віндовс
якщо при запуску емулятора виліта помилка пов'язана з тим що ім'я користувача віндовс написане кирилицею.
при помилці:
 ! 
Could not open AVD config file: C:\Users\Олег\.android\avd


>> 1)Мой компьютер->свойства->дополнительно->переменные среды
И в списке "переменные среды пользователя" "создать" переменную, как описано выше:
имя ANDROID_SDK_HOME путь c:\android (или любой не содержащий кирилицы путь)

>> 2) В том же окне в списке "системные переменные" выделить переменную PATH и нажать "изменить", в конце поля "Значение переменной" поставить точку с запятой и дописать путь к папке tools из SDK андроида, например: c:\UNIVER\android-sdk-windows\tools\

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: прорамування Ігор для Андроїд на Java
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
робота з віджетами

Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
public class GameActivity extends AppCompatActivity {                                        
                                                                                             
    @Override                                                                                
    protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {                                      
        super.onCreate(savedInstanceState);                                                  
        setContentView(R.layout.activity_game);                                              
                                                                                             
                                                                                             
      //-----------------------                                            
        int partA = 2015;                                                                        
        String textA="Slava Ukraini";                                                
                                                           
        // прив`язати  до обєкту textObjectPartA   віджет   TextView з ID  textPartA
        TextView textObjectPartA = (TextView)findViewById(R.id.textPartA);  
         // прив`язати  до обєкту buttonObjectChoice1 віджет   Button з ID  buttonChoice1
        Button buttonObjectChoice1 = (Button)findViewById(R.id.buttonChoice1);                
                         
          // вивести в TextView  напис   "2015"
        textObjectPartA.setText(""+partA);        
           //  вивести на кнопці  Button  напис   "Slava Ukraini"                                          
         buttonObjectChoice1.setText("" + textA);  
//-----------------------                                    
                                                                                             
    }                                                                                        
  }                        

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: прорамування Ігор для Андроїд на Java
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
обробка подій Кнопки
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
@Override
    protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
        super.onCreate(savedInstanceState);
        setContentView(R.layout.activity_main);

//-----------
        //прив'язуємо кнопку-віджет  до обєкту
        Button buttonPlay = (Button)findViewById(R.id.buttonPlay);
        //створюєм подію кнопки при нажиманні
        buttonPlay.setOnClickListener(this);
//--------------

    }

    @Override
    public void onClick(View v) {
         //-------
         
                switch (v.getId()) {
                    case R.id.buttonPlay :
                        // при нажиманні кнопки  buttonPlay запустити активність   GameActivity
                       Intent i;
                       i = new Intent(this, GameActivity.class);
                       startActivity(i);
                       //--------------
                        break;
                    case R.id.buttonChoice2:
                        break;
                    case R.id.buttonChoice3:
                         break;
                }

    }
}

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: прорамування Ігор для Андроїд на Java
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Синтаксис
if -else
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
if(isComingOverBridge){
     //*****
}else{
     //****
}

//--------------------------

if(isComingOverTheBridge && friendlyTroops > enemyTroops){
  //********
}else if(isComingOverTheBridge && friendlyTroops < enemyTroops) {
  //*******
}else{
 //********
}
//-------------------------

if (wavingWhiteFlag){
   //*******
}
//---------------------

if (!wavingWhiteFlag){
     if(isComingOverTheBridge && friendlyTroops > enemyTroops){
        //******
     }else if(isComingOverTheBridge && friendlyTroops < enemyTroops) {
        //******
     }
    }else{
  //**********
{



switch
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
//get input from user in a String variable called command
switch(command){
    case "Go East":
   //code to go east
        break;
    case "Go West":
    //code to go west
        break;
    case "Take sword":
    //code to take the sword
        break;
    //more possible cases
    default:
    //Sorry I don't understand your command
        break;
}


while - цикл
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
int x = 10;
//виконується доки умова стане хибною
while(x > 0){
       x--;
       //x--   аналогічно  x=x-1
}




Do-while loops - цикл
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
int x= 0;
//виконується доки умова стане хибною
do{
     x++;
}while(x < 10);
// зараз x = 10


For - цикл
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Java
//цикл від 0 до 10
for(int i = 0; i < 10; i++){
   //тут код
}

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 [ Повідомлень: 19 ]  На страницу 1, 2  След.
   Похожие темы   Автор   Ответы   Просмотры   Последнее сообщение 
Нет непрочитанных сообщений Урок фотошоп Graphic Design Studio Web Layout 3324

в форуме не сортированные уроки фотошоп часть:1

Anonymous

0

63

11 вер 2012, 17:05

forground Перейти к последнему сообщению

Нет непрочитанных сообщений Урок фотошоп Design Studio Modern Web Layout 406

в форуме не сортированные уроки фотошоп часть:1

Anonymous

0

60

10 вер 2012, 03:10

ramework Перейти к последнему сообщению

Нет непрочитанных сообщений Gideros Studio _LUA - примеры -основа создания игр

[ На страницу: 1 ... 6, 7, 8 ]

в форуме Програмування ігор і їх монетизація

simart

79

16962

03 лип 2018, 10:26

simart Перейти к последнему сообщению

Нет непрочитанных сообщений Урок фотошоп Creating a Virtual Studio with a Checkered Tun

в форуме не сортированные уроки фотошоп часть:1

Anonymous

0

41

11 вер 2012, 17:56

freefonts Перейти к последнему сообщению

Нет непрочитанных сообщений урок фотошоп: Creating a Virtual Studio with a Checkered Tu

в форуме не сортированные уроки фотошоп часть:1

Anonymous

0

43

11 вер 2012, 09:40

fourth Перейти к последнему сообщению


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: aretmigo, demon, Elin, megatester, Photoshop Garden, Ray12, stanislas88, Web Designer Wall, Ульяна, Ванильная и гости: 7


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти: