Предыдущее посещение: менее минуты назад Текущее время: 19 серп 2018, 09:38

Часовой пояс: UTC + 2 часа




 [ Повідомлень: 4 ] 
Теги:
Нет тегов
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: платформа для розробки ігор: Defold (lua) android/ios/html5
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Документація: http://www.defold.com/tutorials/

 ! 
НЕБЕЗПЕКА!!
паролі від свого гугл акаунту через їх программу не вводьте- після вводу пароля, гугл засік вхід в акаунт з Нідерландів -що означає що компанія під видом авторизації через гугл несанкціановано збирає паролі від гуглакаунтів

РАДЖУ ЗАВОДИТИ НОВИЙ АКАУНТ В ГУГЛ тільки для defold, І ВХОДИТИ ЧЕРЕЗ НЬОГО



>> defold - не працює якщо в вас адреса DNS сервера стоїть 8.8.8.8


>> НЕДОЛІКИ:
-нема можливості підключити рекламу адмоб чи іншу нативну рекламу
-нема можливості малювати векторні фігури
-нема можливості працювати з гіроскопом, акселерометром, геолокацією, компасом, GPS, вібратором
--різний FPS на різних платформах -тобто якшо в хтмл5 гра йде з нормальною швидкістю, то в відовс -гра буде як скажена тому доведеться ліпити костилі..

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: платформа для розробки ігор: Defold (lua) android/ios/h
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
ШВИДКИЙ СТАРТ (робимо свою першу гру за 30 хвилин)

переклад: http://www.defold.com/tutorials/getting-started/

КРОК -1. Налаштування
>> реєструємось на сайті http://www.defold.com/defold/

>> на сайті жмемо +ADD PROJECT

Скрытый текст:
Изображение


>> Пишем назву свого проекту, і вибираємо чекбокс -створити пустий проект

Изображение

>> скачуємо ігровий редактор і втсановлюємо його

Скрытый текст:
Изображение


>> запускаємо РЕДАКТОР - Defold.exe

Изображение

>> жмем File ▸ Open Project і відкриваємо створений нами пустий проект

жмемо Project ▸ Build and Launch і запускаємо нашу гру - зараз в грі бачимо тільки стартовий екран
Скрытый текст:
Изображение


>> закриваєм вікно гри.
в вікні Project Explorer знаходимо в папі main => "main.collection"

даблклік по "main.collection" щоб відкрити його редагування
в вікні Outline правий клік по елементу "go" -> видаляємоDelete
зберігаємо зміни File ▸ Save

Изображение

>> зірочка в вікні проекту -означає що файл не збережено

Скрытый текст:
Изображение

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: платформа для розробки ігор: Defold (lua) android/ios/h
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
КРОК - 2, створюєм землю

>> качаємо архів з підготовленими зоображеннями звідси http://www.defold.com/static/games/getting-started-assets.zip


>> перетягуємо мишкою скачані зоображення "ground01.png" та "ground02.png" в вікно Project Explorer
в папку "main" = > "images"


>> створюємо атлас
клік правою мишкою на папку main => New ▸ Atlas File називаємо його "level.atlas"


Изображение
>> в вікні Outline клік правою мишкою Atlas => Add Images вибираємо зі списку імпортовані нами зоображення "ground01.png" та "ground02.png"

Изображение

>> права мишка на папкі main - створюємо колекцію new=>colection file і називаємо її "ground.collection"

в вікні Outline клік правой мишкою на колекції - додати ігровий об'єкт Add Game Object перейменуєм його на ground0 в вікні Properties


>> правий клік в вікні Outline на ігровому обєкті ground0 додати компонент Add Component, = > спрайт Sprite

в вікні Properties в полі Image обираємо level.atlas в полі defaul animation -обираємо ground01 в полі position X ставимо 190 пікс -е перемістить якір з ентру спрайта в лівуй край

Изображение

>> зменшимо розмір спрайту обираємо в outline ground0 і в вікні properties => scale в поля X та Y ставим 0.6 (60%)

Изображение

>> копіюємо в вікні outline обьєкт ground0 6 разів

виставляєм усім копіям обєктів ground0 - ground6 координати по X => 0, 228, 456, 684, 912, 1140, 1368 (кожен елемент зміщується на 228пікс від попереднього )

 ! 
*перемістити ентр екрана на елемент клік на елемент напр ground4 і жмемо кнопку "F" клавіатури
*зменшенна масштабу вікна перегляду коліщам миші
*перепеміщати позицію екрану альт+середня мишка


>> зберігаємо проект додаємо колекію "ground.collection" в колекію "main.collection" => 2раза клік на "main.collection" в вікні outline => Add Collection From File обираєм "ground.collection"

>> "ground.collection" виставляєм в позиію xyz =0, 0, 0


>> зберігаєм проект і запускаєм гру Project ▸ Build and Launch

Изображение

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: платформа для розробки ігор: Defold (lua) android/ios/h
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1659
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
КРОК - 3 робимо рух землі

>> в вікні Project Explorer жмем Правий клік New ▸ Script File називаєм "ground.script"


>> відкриваємо створений скрипт, видаляємо ввесь код який в ньому створено за замовчуванням і пишемо свій код:


Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
-- масив  компонентів землі
local pieces = { "ground0", "ground1", "ground2", "ground3",
                    "ground4", "ground5", "ground6" }

-- функія інііалізації запускається при старті обєкта в грі
function init(self)

    self.speed = 0.5--  швидкість  руху грунту   0.5*60fps = 30 пікселів/сек
end

-- функція update виконується кожен фрейм    (60 раз в секунду)
function update(self, dt)

    for i, p in ipairs(pieces) do  -- икл по масиву компонентів
        local pos = go.get_position(p)
        if pos.x <= -228 then  -- при досяганні компонентом лівого краю екрана  переміщаємо його  в правий край екрана
            pos.x = 1368 + (pos.x + 228)
        end
        pos.x = pos.x - self.speed   -- 60 разів в секунду  координати компонента x зменшуються на  значення  self.speed
        go.set_position(pos, p)
    end
end



Изображение

>> відкриваєм колекію "ground.collection", додаємо в неї компонент Add Game Object. перейменовуємо його в "controller"
права кнопка на controller, додати файл Add Component from file додати "ground.script"

Изображение

>> зберігаєм проект і запускаєм гру Project ▸ Build and Launch

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 [ Повідомлень: 4 ] 
   Похожие темы   Автор   Ответы   Просмотры   Последнее сообщение 
В цій темі нема непрочитаних коментарів. Разработка и монетизация игр под планшеты на LUA Движке

в форуме Програмування ігор і їх монетизація

simart

7

2072

30 лист 2017, 02:02

simart Перейти к последнему сообщению

В цій темі нема непрочитаних коментарів. Урок фотошоп Easy iOS Style Wallpaper in Photoshop 2905

в форуме не сортированные уроки фотошоп часть:1

Anonymous

0

77

11 вер 2012, 02:40

fotoart Перейти к последнему сообщению

В цій темі нема непрочитаних коментарів. Для Office 15 будут доступны HTML5/JavaScript расширения

в форуме Букмарклеты и надстройки для браузеров

simart

0

270

30 серп 2011, 11:26

simart Перейти к последнему сообщению

В цій темі нема непрочитаних коментарів. програмування Ігор для Андроїд на Java в ANDROID STUDIO 2015

[ На страницу: 1, 2 ]

в форуме Програмування ігор і їх монетизація

simart

18

1539

31 груд 2015, 04:06

simart Перейти к последнему сообщению

В цій темі нема непрочитаних коментарів. Ігровий двигун Defold Lua

в форуме Програмування ігор і їх монетизація

simart

2

111

03 черв 2018, 12:10

simart Перейти к последнему сообщению


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: aretmigo, demon, Elin, megatester, Photoshop Garden, Ray12, stanislas88, Web Designer Wall, Ульяна, Ванильная и гости: 7


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти: