Предыдущее посещение: менее минуты назад Текущее время: 26 квіт 2018, 23:00

Часовой пояс: UTC + 2 часа




 [ Повідомлень: 18 ] 
Теги:
luaCoronaSDK
На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: corona SDK LUA - інструкція з розробки ігор
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1655
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
 ! 
Головний мінус CORONA SDK Якщо у вас швидкість інтернету менше ніж 1мегабіт - корона у вас не запуститься - бо на меншій швидкості не проходить авторизація з сервером



Розробка гри для Андроїд пристроїв в corona SDK


 ! 

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Шрифт
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1655
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Шрифт
Щоб використовувати свій обраний шрифт в грі:
-встановити шрифт в системі
- скопіювати файл шрифту в теку гри там де лежить main.lua

наприклад ми скопіювали шрифт ELEPHNT.TTF
-розширення TTF -обов'язково повинно бути маленькими буквами, перейменовуємо файл ELEPHNT.ttf
-тепер нам треба взнати його назву (назва файла може відрізнятись)
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
-- виведем назви всіх шрифтів в системі в консоль
local fonts = native.getFontNames()
for i,fontname in ipairs(fonts) do
    print(fonts[i])
end


-- наш шрифт ELEPHNT.TTF насправді називається "Elephant"

Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
-- вивести текст  Hello World  шрифтом ELEPHNT.TTF
local displayText = display.newText( "Hello World", 150, 80, "Elephant", 24 )

 

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: corona SDK LUA - інструкція з розробки ігор
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1655
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Корисні посилання:

Сайт корони
Скрытый текст. Необходимо зарегистрироваться.

справка по АПІ корони
Скрытый текст. Необходимо зарегистрироваться.


CoronaViewer - для швидкого тестування (реалтайм) гри на мобільнику
Скрытый текст. Необходимо зарегистрироваться.

інструкція настройки CoronaViewer
Скрытый текст. Необходимо зарегистрироваться.


Tutorials, Tips and Demos
Скрытый текст. Необходимо зарегистрироваться.

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: corona SDK LUA - інструкція з розробки ігор
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1655
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Порівняння api Corona та Gideros

Gideros
>> Mesh.new() - градієнт по сітці, з трикутників

Corona
>> GradientPaint -простий градієнт прямокутника


показати зоображення
Gideros
>> local kartinka = Bitmap.new(Texture.new("img/f.png"))

Corona
>> local kartinka = display.newImage( "img/f.png" )


встановити координати малюнка
Gideros
>> kartinka:setPosition(0,240)

Corona

>> kartinka.anchorX=0
kartinka.anchorY=0
kartinka.x=0
kartinka.y=240




тест на компактність apk
>> Corona = 6мб, > Gideros =3мб


Швидкість
>> Corona =Gideros


Компіляція
>> Corona -1 натиском кнопки онлайн
Gideros - танці з бубном в eclipse але офлайн


Тестування на пристрої
>> Corona - тільки після компіляції
Gideros - в 1 нажаття кнопки


Загалом :
>> Corona -краще для хоббі та навчання програмування -компілятор не надається -залежиш від розробників Corona
Gideros- краще для бізнесу -більше замороки, та повністю незалежиш ні від кого

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: corona SDK LUA - інструкція з розробки ігор
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1655
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Під'єднати модуль
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
--підключити файл function.lua
require("function")

--синтаксис
local name = require( "moduleName" )
local name = require "moduleName"

 


Не вимикати екран при простої
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
system.setIdleTimer( false )

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: corona SDK LUA - інструкція з розробки ігор
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1655
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Класи

Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
--classPlayer.lua
--створюємо клас "Player"
Player = {}
function Player:new()
        local sprite= display.newImage("player.png")
        return sprite
end
return Player


Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
--main.lua
require "classPlayer"  --підключаєм модуль classPlayer.lua

local player1 = Player:new()  --робим спрайт 1
local player2 = Player:new()  -- робим спрайт 2
print("player1: ", player1)  -- для тесту
print("player2: ", player2)
 

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: corona SDK LUA - інструкція з розробки ігор
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1655
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
відтворити Звуки

Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
b_play = audio.loadSound( "snd/BUTTON1.WAV" )
audio.play( b_play )

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: corona SDK LUA - інструкція з розробки ігор
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1655
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Таймер
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
--timer.performWithDelay( м/с, функція [, кількість повторів 0-безкінечно] )
timer1=timer.performWithDelay( 100, onTimer1, 0 )  --запустити на 100 мілісекунд

function onTimer1(event)
        --кожні  100мс спрацьовує функція
       print("тест")
 end
----------------
timer.cancel( timer1)  --зупинити таймер

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: corona SDK LUA - інструкція з розробки ігор
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1655
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
БАГИ

string.lower(s) -- не працює з кирилицею


--некоректно рахує довжину строки при читанні з файлу в тексті кирилицею
Скрытый текст:
local file = io.open( path, "r" )
for line in file:lines() do
--print(line)
line = string.sub(line,
1, #line - 1);

line = string.lower(line)
table.insert(wordTable,line)
end



Вирішується зберіганням всіх данних латиницею, і конвертуванням перед виводом в кирилицю
Декодування КИРИЛИЦЯ - Латиниця
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
alphabetArray = {      
"А","Н","О","Р","Т",
"Е","І","К","В","С",
"И","Л","Я","П","Д",
"У","М","Ь","З","Г",
"Б","Ч","Ц","Ф","Х",
"Ш","Ж","Й","Ю","Щ",
"Є","'","Ї","-"};

alphabetArrayEN = {    
"F","Y","J","H","N",
"T","S","R","D","C",
"B","K","Z","G","L",
"E","V","M","P","U",
",","X","W","A","[",
"I",";","Q",".","O",
"1","'","]","-"};
-- функція декодує латинські букви в кириличні
function shifr(word)
                local DEKword=""
                for i=1,string.len (word) do
                         bb1=table.indexOf(alphabetArrayEN,word:sub( -i,-i))
                         DEKword=alphabetArray[bb1]..DEKword
                end
                return DEKword
end    

print(shifr("FYJ"))  -- виведе декодоване АНО

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения: Re: corona SDK LUA - інструкція з розробки ігор
Сообщение
Відсутній
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 жовт 2010, 00:09
Сообщения: 1655
Изображения: 1
Откуда: Україна
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 47 раз.
Запах
Config.lua


фокус -як Вписати гру по ширині екрану
Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
application =
{
        content =
        {
                width = 480,
                height = 480 * display.pixelHeight/display.pixelWidth,
                scale = "letterBox",
                fps = 60,
        },
}


Код:: [ Скачать ] [ Скрыть ]
Синтаксис: Lua
--calculate the aspect ratio of the device:
local aspectRatio = display.pixelHeight / display.pixelWidth

application = {
   content = {
          -- graphicsCompatibility = 1,  -- Turn on V1 Compatibility Mode
      width = aspectRatio > 1.5 and 800 or math.ceil( 1200 / aspectRatio ),
      height = aspectRatio < 1.5 and 1200 or math.ceil( 800 * aspectRatio ),
      scale = "letterBox",
      fps = 30,

      imageSuffix = {
         ["@2x"] = 1.3
      },
   },
}

_________________

програміст- характерникпошта: razorback456@gmail.com https://www.facebook.com/AndroidMobileGame/
Роблю андроїд ігри на замовлення(рекламні ігри, ігри-приколи в подарунок)ціна від 20$


Вернуться к началу
  
 
 [ Повідомлень: 18 ]  На страницу 1, 2  След.
   Похожие темы   Автор   Ответы   Просмотры   Последнее сообщение 
Нет непрочитанных сообщений програмування Ігор для Андроїд на Java в ANDROID STUDIO 2015

[ На страницу: 1, 2 ]

в форуме Програмування ігор і їх монетизація

simart

18

1478

31 груд 2015, 04:06

simart Перейти к последнему сообщению

Нет непрочитанных сообщений Разработка и монетизация игр под планшеты на LUA Движке

в форуме Програмування ігор і їх монетизація

simart

7

2020

30 лист 2017, 02:02

simart Перейти к последнему сообщению

Нет непрочитанных сообщений Corona SDK стала бесплатной

в форуме Програмування ігор і їх монетизація

simart

0

541

04 бер 2015, 19:58

simart Перейти к последнему сообщению

Нет непрочитанных сообщений платформа для розробки ігор: Defold (lua) android/ios/html5

в форуме Програмування ігор і їх монетизація

simart

3

531

07 груд 2016, 20:11

simart Перейти к последнему сообщению


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: aretmigo, demon, Elin, megatester, Photoshop Garden, Ray12, stanislas88, Web Designer Wall, Ульяна, Ванильная и гости: 12


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти: